Ny bloggplan

Det har helt klart lite dåligt med inlägg på sistone. Funderar lite på att lägga om riktningen på bloggen. Jag har försökt lägga fokus tidigare på lite längre analyserande inlägg varav några blev rätt bra. När tiden som nu är lite knappare (liksom inspirationen emellanåt), är det svårt komma fram med något nytt. Därför funderar jag på att skriva lite kortare, rappare inlägg, fast oftare istället. Kanske startar jag en helt ny blogg istället, eller så stöper jag om den nuvarande. Jag har trots allt en del funderingar fortfarade.

Mer kommer snart. Till dess kan jag rekommendera lite gamla artiklar. Jag hade en rätt kreativ perdiod i april-maj 2007 liksom i februari 2008. Finns en del som kan vara läsvärt...vi hörs


Kommentarer
Postat av: göte larsson

jag har noterat att du varit sparsam med inlägg.

Det vore intressant om du kunde varva med reflektioner från utbildningen o sjukvården i största allmänhet kontra världsläget i stort.

Även tennisfronten är värd att uppmärksamma.



göte l himself

2008-10-20 @ 16:09:12
Postat av: Tomas

Ser fram emot kommande inlägg. //Tompa

2008-10-29 @ 12:32:14
URL: http://tomassteker.blogg.se/
Postat av: Julia Cromvik

Skulle det inte bli fler och lite rappare inlägg? Här kommer en bloggutmaning från din storasyster. Läs min blogg, där finns det mycket som du kan kommentera. cromvik.blogg.se

Vi hörs på bloggen!

2009-06-22 @ 23:37:13
URL: http://cromvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0