Jag glömmer aldrig.

Den 16:e april 2007: 32 studenter och professorer skjuts till döds på Virginia Techs campus. Idag är det ett år sedan. Härmed vill jag hedra minnet av de medmänniskor som inte längre finns bland oss.

De svåraste stunder tar fram det största och ädlaste inom oss. Aldrig har det varit så tydligt för mig som efter tragedin på Virginia Tech.

Besök gärna Virginia Techs hemsida.

image44
Matchtröja och keps som jag bar bara några dagar efter skjutningarna när vi representerade universitetet i conference-mästerskapen i North Carolina.

image42
The Hokie nation visar sin tacksamhet inför världen. "The drillfield" på Virginia Techs campus, 17:e november 2007.



image43

Likvaka på kvällen den 17:e April 2007 på "the drillfield".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0